iaurt soia

Alte cautari:

  • Soia

    Soia

    Cercetarile care se fac asupra acestui aliment de mai mult timp au condus la aparitia unor declaratii conform carora soia vindeca orice problema legata de sanatate, fie ca e vorba de reducerea tensiunii arteriale sau de maximizarea capacitatii de memorizare a creierului uman.

  • Tarta cu pere si crema de iaurt

    Tarta cu pere si crema de iaurt

    Cand ai pofta de ceva bun, incearca o reteta simpla si delicioasa - tarta cu crema de iaurt si pere. Acest desert, pe langa faptul ca este foarte gustos, este si sanatos. Zemoase si aromate, perele sunt unele dintre cele mai cautate fructe ale sezonului.

  • Desert libanez – prajitura cu gris si iaurt

    Desert libanez – prajitura cu gris si iaurt

    Deserturilor libaneze sunt cunoscute si apreciate in toata lumea. Acestea sunt in mare parte preparate cu miere sau apa de trandafiri. Baclavaua, maamoul si sfouful sunt doar cateva dintre cele mai bune deserturi libaneze. Prajitura cu gris si iaurt este un alt desert delicios care merita incercat.

  • Soia

    Soia

    Putini stiu faptul ca soia este o planta cu efecte deosebite asupra procesului de slabire. O serie intreaga de cercetari a aratat faptul ca soia ajuta la slabit deoarece proteinele din soia au un continut scazut de grasimi.

  • Desert racoros de vara - tort cu zmeura si iaurt

    Desert racoros de vara - tort cu zmeura si iaurt

    Un desert cu fructe se potriveste perfect zilelor toride de vara. Daca nu trebuie sa aprindem cuptorul, este si mai bine. Deserturile care nu necesita coacere le va reusi perfect si celor mai putin experimnetate bucatarese.

  • Vitamina E

    Vitamina E

    Uleiurile vegetale bogate in acizi grasi nesaturati: soia, porumb, floareasoarelui, fructele oleaginoase - arahide, seminte de floarea-soarelui etc., germenii de cereale, legumele verzi, spanacul, in special, si rosiile reprezinta principalele surse alimentare de vitamina E

  • Sfaturi pentru hipertensivi

    Sfaturi pentru hipertensivi

    Pentru hipertensivi, se recomanda sa inlocuiasca in dieta grasimile animale cu grasimi vegetale, adica uleiuri vegetale, cel mai indicat fiind uleiul presat la rece. Aceste uleiuri, de masline, floarea soarelui sau soia, protejeaza vasele de sange fata de actiunea colesterolului. De asemenea, se recomanda suplimentarea potasiului din surse naturale: cereale (faina integrala de grau, taratele de grau, fulgii de ovaz), fructe (caisele, stafidele, prunele, alunele, migdalele, bananele, curmalele), legume (patrunjelul, spanacul, soia, cartofii, ciupercile champignon) si drojdia de bere.

  • Shake cu ananas si capsuni

    Shake cu ananas si capsuni

    Ingrediente: lapte, capsuni, bucati de ananas, iaurt degresat, zahar, esenta de vanilie, cuburi de gheata...

  • Prajitura Surpriza

    Prajitura Surpriza

    Ingrediente: 270 g faina 2 lingurite praf de copt (1 plic) 150 g unt, la temp. camerei 300 g zahar 4 oua 375 ml iaurt simplu sau lapte acrit 1 1/2 lingurite esenta de vanilie

  • Niku-Jaga

    Niku-Jaga

    Ingrediente (pentru patru persoane): o ceapa, 140 gr. carne de porc (taiata in bucati subtiri), un morcov (taiat in jumatati de rondele de aprox. un cm grosime), doi cartofi de marime potrivita (curatati de coaja si taiati in patru), o lingurita praf ghimbir, o lingura ulei vegetal, doua linguri zahar, doua linguri sos de soia, doua linguri sake(sau vin alb), 240 ml apa sau supa (pentru aroma, preferabil sa fie de peste), trei linguri mazare fiarta

  • Pasticcio

    Pasticcio

    Ingrediente 2 cani de fussili, 1 lingura ulei, 4 linguri smintina, sare, rosmarin. Sos: 2 linguri ulei, 1 ceapa taiata fin, 1 ardei rosu taiat marunt, 2 catei de usturoi tocati, jumatate de kg. carne tocata de vita, 420 gr. de rosii din conserva taiate, o ceasca vin alb, 2 linguri de patrunjel tocat fin, sare si piper. Topping: o cana de iaurt gras, 3 oua, cascaval ras (o mina buna)

  • Tzatziki

    Tzatziki

    Ingrediente Jumatate de kilogram castraveti proaspeti, trei cutii iaurt de 500 grame, 50 grame nuci, usturoi, marar, sare, ulei.

  • Pachetele de primavara la cuptor

    Pachetele de primavara la cuptor

    Un preparat chinezesc foarte raspandit in restaurantele cu specific asiatic sunt pachetelele de primavara. Cunoscute si sub denumirea din limba engleza de Spring Rolls aceste pachetele sunt preferate in special de vegetarieni. Pachetelele de primavara pot fi servite atat ca aperitiv, cat si ca fel principal de mancare, alturi de o garnitura.

  • Tarta cu prune

    Tarta cu prune

    Atunci cand doriti sa savurati o prajitura gustoasa, cu fructe de sezon, care sa fie si foarte usor de pregatit, tarta cu prune poate fie o alegere potrivita. Pe langa faptul ca prunele sunt foarte gustoase, acestea aduc numeroase beneficii organismului.

  • Budinca de ciocolata cu seminte de chia

    Budinca de ciocolata cu seminte de chia

    Cu toate ca este un aliment mai putin folosit in bucataria romaneasca si europeana, semintele de chia au inceput sa fie cautate si la noi. Desi par o descoperire recenta, aceste seminte sunt originare din America de Sud si au fost cultivate inca din anii 3500 i.e.n.

  • Pui cu muguri de bambus

    Pui cu muguri de bambus

    Bogati in proteine si fibre, mugurii de bambus nu sunt doar foarte gustosi, ci si foarte sanatosi. Acesta este un ingredient de baza in bucataria asiatica si cu precadere in bucataria chinezeasca. Mugurii de bambus pot fi adaugati in supe sau pot fi serviti alaturi de carnuri, taitei sau alte legume, aducand o textura crocanta.

  • Salata de cuscus cu pui si legume, o optiune sanatoasa pentru masa de pranz

    Salata de cuscus cu pui si legume, o optiune sanatoasa pentru masa de pranz

    Cuscusul, un aliment de baza in tarile arabe, a patruns cu succes si in bucatariile europene. Produs de obicei din semolina (grau dur macinat grosier), dar si, in unele regiuni, din orz sau mei, cuscusul este considerat astazi de nutritionisti ca fiind unul dintre cele mai sanatoase alimente provenite din cereale.

  • Decorul interior in primavara 2011

    Decorul interior in primavara 2011

    Cand vine vorba despre decorul de primavara, lucrurile care ne vin in minte sunt legate de transformarea casei noastre intr-un loc mai luminos, mai stralucitor, mai proaspat si mai nou. Plantarea unor flori proaspete in ghivece decorative, rearanjarea

  • Accesorii ecologice

    Accesorii ecologice

    A adopta un stil de viata ecologic nu inseamna a renunta la stil sau la bunul gust sau a face cheltuieli exagerate (de regula tot ce poarta marca eco este mai scump). Un aspect ecologic poate fi obtinut cu un buget prietenos, iar atunci cand vine vorba

  • Super fructe si legume

    Super fructe si legume

    Unele fructe sau legume sunt mai bune decat altele pentru valoarea nutritionala. Iata cateva dintre acestea.

  • 5 alimente sanatoase

    5 alimente sanatoase

    Toti spun ca spanacul sau morcovii sunt alimente foarte sanatoase, dar si ceaiul, ciocolata, fructul avocado si pestele gras sunt la fel de sanatoase, fiind chiar indicate in alimentatia echilibrata. Sa nu uitam nici de cafea.

  • Mierea si sanatatea

    Mierea si sanatatea

    Mierea, indulcitorul natural, este redescoperita sub forma unei noi surse de energie, care ofera si o combinatie unica de beneficii nutritionale.

  • Laptele si sanatatea

    Laptele si sanatatea

    Nu toata lumea cunoastele avantajele unei alimentatii bogate in lapte si produse derivate din acesta.

  • Cura de slabire si vitalitate

    Cura de slabire si vitalitate

    Aceasta cura dureaza o saptamana si inainte de a va spune ce trebuie a consumati in fiecare zi a saptamanii trebuie sa va amintim ca este important sa tineti cont de utmatoarele sfaturi

  • Regimul supei pentru o saptamana

    Regimul supei pentru o saptamana

    Avantajul regimului supei rezida din calitatile sale nutritionale (este un fel de mancare foarte bogat in vitamine si minerale) si din durata sa scurta: niciodata mai mult de 7 zile (pentru a pierde intre 4 si 6 kilograme).

  • Pagina 1 din 3
  • 2
  • 3