scaderea glicemiei

Alte cautari:

  • Vitamina B6

    Vitamina B6

    Surse - Fructe oleaginoase (nuci, arahide), banane, avocado, varza, cereale, drojdie de bere.

  • Vitamina B6

    Vitamina B6

    Vitamina B6 se gaseste, in special, in drojdia de bere, in cereale integrale, lapte, oua, organe de vita, peste, fructe oleaginoase (nuci, arahide), legume proaspete, banane, avocado, varza.

  • Plante medicinale pentru cei bolnavi de denutritie

    Plante medicinale pentru cei bolnavi de denutritie

    Slabirea-insuficienta alimentara, malnutritia caloricoprotidica sau distrofia-este starea fiziologica in care se produce scaderea greutatii corpului cu peste 15% fata de greutatea normala, ca urmare a unui dezechilibru intre aport si cheltuielile calorice si proteice.

  • Remedii naturiste pentru tratarea hipocalcemiei

    Remedii naturiste pentru tratarea hipocalcemiei

    Hipocalcemia reprezinta scaderea concentratiei de calciu din sange mult sub valoarea de 9-11 mg/100 ml, apreciata drept normala, ca urmare a hipofunctiei glandelor paratiroide, care regleaza metabolismul sau in organism.

  • Plante decorative cu efecte toxice

    Plante decorative cu efecte toxice

    Nu tot ce este frumos este si sanatos. Acest argument este valabil si in cazul florilor. In lume exista zeci daca nu chiar sute de plante decorative ce par la prima vedere inofensive si atragatoare dar in realitate sunt otravitoare.

  • Tarta cu prune

    Tarta cu prune

    Atunci cand doriti sa savurati o prajitura gustoasa, cu fructe de sezon, care sa fie si foarte usor de pregatit, tarta cu prune poate fie o alegere potrivita. Pe langa faptul ca prunele sunt foarte gustoase, acestea aduc numeroase beneficii organismului.

  • Pui cu muguri de bambus

    Pui cu muguri de bambus

    Bogati in proteine si fibre, mugurii de bambus nu sunt doar foarte gustosi, ci si foarte sanatosi. Acesta este un ingredient de baza in bucataria asiatica si cu precadere in bucataria chinezeasca. Mugurii de bambus pot fi adaugati in supe sau pot fi serviti alaturi de carnuri, taitei sau alte legume, aducand o textura crocanta.

  • Catalog IKEA 2011

    Catalog IKEA 2011

    Catalogul IKEA 2011, valabil de la 1 septembrie 2010 pana la 31 august 2011, a fost lansat astazi in cadrul conferintei de presa organizate in magazinul din Zona Comerciala Baneasa. Incepand de la 1 septembrie, preturile produselor IKEA vor fi mai

  • Ambientarea spatiului. Cauzele disconfortului (II)

    Ambientarea spatiului. Cauzele disconfortului (II)

    Vorbeam in articolul precedent despre insuficienta spatiului, insatisfactia functionala si socurile contrastuale ca factori de inconfort ambiental si surse generatoare de stres, urmand sa ne ocupam astazi de neclaritatile create in perceptia vizuala, de

  • Afinele - Valoarea curativa a afinelor

    Afinele - Valoarea curativa a afinelor

    O propunere pentru gradina dumneavoastra ar putea fi afinul pentru bogatia florilor si savoarea fructelor. Bineinteles ca locuind intr-o zona de deal esti mai avantajat, dar merita incercat si in zonele de campie

  • Plantele anuale de toamna

    Plantele anuale de toamna

    Plantele anuale de toamna reprezinta unele dintre cele mai spectaculoase elemente, cu ajutorul lor gradina putand fi construita si recosntruita in fiecare anotimp. In functie de culoare florilor, textura frunzelor i tipul de dezvoltare

  • Un climat perfect in toata casa

    Un climat perfect in toata casa

    Putem vorbi despre un climat placut intr-o incapere, atunci cand umiditatea relativa se incadreaza intre 40 si 60%. Pentru a ne asigura ca umiditatea aerului nu este mai mare, se pot face

  • Antioxidanti in fructe

    Antioxidanti in fructe

    Rodia aduce organismului un aport pretios de vitamina C si vitamine B, dar si potasiu si polifenoli ( antioxidanti deosebit de puternici).

  • Vitamina A

    Vitamina A

    Este bine de stiut ca 100 g de pulpa de dovleac asigura aproximativ 71% din necesarul zilnic de vitamina A.

  • 5 alimente sanatoase

    5 alimente sanatoase

    Toti spun ca spanacul sau morcovii sunt alimente foarte sanatoase, dar si ceaiul, ciocolata, fructul avocado si pestele gras sunt la fel de sanatoase, fiind chiar indicate in alimentatia echilibrata. Sa nu uitam nici de cafea.

  • Ceaiul verde si boala Alzheimer

    Ceaiul verde si boala Alzheimer

    Conform unui studiu recent ... un component al ceaiului verde, despre care cercetatorii cred ca are un rol important in lupta impotriva cancerului, ar putea proteja creierul de distrugerile provocate de boala Alzheimer...

  • Sucul de varza

    Sucul de varza

    Sucul de varza este obtinut prin stoarcerea prin centrifugare a frunzelor de varza proaspete si bine spalate anterior.

  • Cafeaua, un risc pentru sanatate?

    Cafeaua, un risc pentru sanatate?

    Cafeaua turceasca, expresso, frappe sau capuccino, fie si o cafeluta la filtru, toate sunt irezistibile pentru majoritatea dintre noi.

  • Soia

    Soia

    Putini stiu faptul ca soia este o planta cu efecte deosebite asupra procesului de slabire. O serie intreaga de cercetari a aratat faptul ca soia ajuta la slabit deoarece proteinele din soia au un continut scazut de grasimi.

  • Clasificarea alimentelor

    Clasificarea alimentelor

    Alimentele contin elemente organice : proteine, glucide, si lipide, dar si saruri minarale, vitamine, apa si materii nedigerabile (fibre).

  • Vitamina D

    Vitamina D

    Vitamina D este continuta de pestele gras - hering, sardina, somon - si untura de peste (morun, ton, calcan), galbenus de ou, unt, lapte integral si lactate nedegresate. Vegetalele nu contin aceasta vitamina.

  • Vitamina B8 sau Vitamina H

    Vitamina B8 sau Vitamina H

    Carnea proaspata, legumele si fructele crude (neprelucrate termic sau conservate) sunt necesare pentru aportul zilnic de biotina, ca si drojdia de bere, organele de vita, laptele, produsele lactate

  • Magneziu

    Magneziu

    Acest mineral, cu un aport vital in numeroase functii metabolice, este prezent cu preponderenta in tesutul osos, dar se gaseste si in muschi, inima...

  • Pagina 1 din 2
  • 2