Sfaturi pentru hipertensivi


Ulei vegetalPentru hipertensivi, se recomanda sa inlocuiasca in dieta grasimile animale cu grasimi vegetale, adica uleiuri vegetale, cel mai indicat fiind uleiul presat la rece. Aceste uleiuri, de masline, floarea soarelui sau soia, protejeaza vasele de sange fata de actiunea colesterolului.
De asemenea, se recomanda suplimentarea potasiului din surse naturale: cereale (faina integrala de grau, taratele de grau, fulgii de ovaz), fructe (caisele, stafidele, prunele, alunele, migdalele, bananele, curmalele), legume (patrunjelul, spanacul, soia, cartofii, ciupercile champignon) si drojdia de bere.
Pentru reducerea tensiunii arteriale, se recomanda si alimentele bogate in calciu: patrunjelul, leurda, leusteanul, soia, smochinele, migdalele dulci. Acestea contin mai mult calciu decat laptele, care este contraindicat (mai ales cel pasteurizat), pe langa alte produse lactate, deoarece sunt bogate in grasimi si sare.

Comentarii:

Dan postat pe 08 Martie 2009
Uleiurile Virgine
Uleiurile virgine (presate la rece) sunt sursa naturala de sanatate. In afara de uleiul de masline si soia mai sunt si alte uleiuri cum ar fi Uleiul virgin de nuca (bogat in Omega3) Uleiul virgin de argan (bun pentru scaderea colesterolului, hipertensiunii, pentru piele, par, etc) Uleiul virgin de alune de padure Uleiul virgin de migdale Uleiul virgin de susan Uleiul virgin de rapita (Bogat in Omega3) Uleiul virgin de seminte de pin Uleiul virgin de mac Uleiul virgin de seminte de dovleac Uleiul virgin de fistic Uleiuri LaReserve.biz